جدیدترین مدل‌های کابینت ‌ام دی اف پلی گلاس

قرار نیست همیشه حرف اول را برندهای خارجی بزنند. شرکت‌های ایرانی مثل آی اس امروز حرف‌های زیادی برای گفتن در زمینه‌ی تولید پلی گلاس ایرانی دارند. گروه آی اس از سال 1397تأسیس شد، ام دی اف پلی گلاس آی اس ورق‌های سایز بزرگی هستند که از دوطرف ملامین با یک روکش براق و باکیفیت رزین مخصوص ساخته می‌شوند.

 

از ویژگی‌های برجسته‌ی پلی گلاس آی اس می‌توان به مقاومت بالا در برابر خط‌وخش و شفافیت و زیبایی منحصربه‌فردی که دارند اشاره کرد. این شرکت سعی کرده است براساس سلیقه‌ی ما ایرانی‌ها ورق‌های باکیفیت و زیبا طراحی و تولید کند و با قیمت مناسب به بازار بفرستد. اگر تصمیم قطعی برای نصب کابینت پلی گلاس گرفته‌اید، با کابینت‌سازتان در مورد پلی گلاس آی اس صحبت کنید.

حالا که تمام محاسن این نوع ام دی اف را از سیر تا پیاز دانستید بهتر است کمی هم در مورد معایبش بخوانید. این شما و این معایب کابینت پلی گلاس.

معایب کابینت پلی گلاس کدامند؟

  • انواع مختلف کابینت‌های «گلاس» به‌طور کلی گوشه‌های تیز و برنده‌ای دارند. بهتر است هنگام نصب حواس‌تان به این مشکل باشد و از کابینت‌ساز بخواهید که گوشه‌ها را با لاستیک نازک بچسباند.
  • کابینت‌های براق هرچقدر هم که باکیفیت باشند بازهم بیشتر و زودتر از کابینت‌های مات لک می‌شوند. این مورد یکی از برجسته‌ترین معایب کابینت پلی گلاس است.
  • ساخت هر کابینتی احتیاج به یک کابینت‌ساز ماهر دارد، ولی پلی گلاس باید حتماً به‌دست یک اوستای کاربلد ساخته و نصب شود.
  • قیمت کابینت‌های پلی گلاس به‌نسبت از انواع دیگر کابینت های مشابه مثل لمی گلاس و های گلاس بالاتر است. همین موضوع باعث می‌شود قیمت تمام شده کار گران در بیاید.
  • تنوع ورق‌های خارجی، به‌علت گرانی در بازار کم‌تر است و همین موضوع تاحدی دست شما را برای انتخاب می‌بندد.
  • حرف آخر
    این نوشته مناسب حال کسانی است که برق پلی گلاس چشم‌هایشان را گرفته است و می‌خواهند با زیر و بم این نوع کابینت آشنا شوند. در اینجا سعی کردیم عیب و هنر ام دی اف پلی گلاس را به‌طور کامل و با جزئیات در اختیارتان بگذاریم و در کنارش یک پلی گلاس ایرانی یعنی همان ام دی اف پلی گلاس فومنات را هم معرفی کنیم.حالا اگر بعد از خواندن این متن هم‌چنان یاد آن برق و شفافیت هوش از سرتان برده، یک بسم‌الله بگویید، کابینت موردنظرتان را انتخاب کنید و با خیال راحت سفارش بدهید.
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *